Доставка і оплата

Оформлення замовлення

Оформити замовлення можна наступними способами:

1. Через наш сайт:

  • зайдіть на сторінку товару, який хочете купити
  • натисніть кнопку "До кошика" або натисніть на значок кошика поряд з необхідним товаром
  • для перегляду вмісту кошика натисніть у верхньому рядку значок кошика, потім на "Відкрити кошик" або "Оформити замовлення"
  • перевірте правильність замовлення: назву товару, кількість, ціну
  • введіть контактні дані
  • визначте варіант оплати і спосіб доставки
  • натисніть "Оформлення замовлення"
  • ми отримаємо вашу заявку, а ви - підтвердження замовлення на вказаний e-mail
  • з вами зв'яжеться наш менеджер і повідомить всю необхідну інформацію

2. За телефоном: +38 (068) 398-99-77

3. По електронній пошті: info.prestige.design@gmail.com


Оплата товару

Оплата здійснюється шляхом безготівкового розрахунку і через банк.

• Для приватних покупців:

Після прийому замовлення ми надамо рахунок, який ви зможете оплатити зі свого рахунку або у відділенні будь-якого банку.

Послуги банку оплачує покупець.

• Для юридичних осіб:

Після прийому замовлення ми виставимо вам рахунок для оплати.

Всі необхідні документи (оригінал рахунку і видаткова накладна) будуть доставлені разом із замовленням.

Податкова накладна в електронному вигляді надсилається покупцеві відповідно до чинного законодавства.

Для виставлення рахунку з ПДВ вам необхідно надати:

  1. Свідоцтво реєстрації юридичної особи або виписку з реєстраційної палати
  2. Свідоцтво платника ПДВ
  3. Реквізити по юридичній особі: розрахунковий рахунок, банк, юридичну адресу та телефон
  4. E-mail куди буде відправлений рахунок

Копії документів надсилайте на електронну пошту: info.prestige.design@gmail.com

Рахунок дійсний протягом 3-х банківських днів, після цього терміну ми не гарантуємо наявність товару на складі.

Відвантаження товару здійснюється по факту надходження грошей на рахунок і при наданні довіреності за типовою формою № М-2.

Вартість товару при безготівковому розрахунку уточнюйте у менеджера за телефоном +38 (068) 398-99-77.


Доставка товару

Доставка по Україні транспортними компаніями

Відправка замовлень по Україні здійснюється за 100% -ної передоплати.

В цьому випадку ми здійснюємо доставку до транспортної компанії, а потім транспортна компанія доставляє вантаж вам.

Вартість доставки здійснюється за діючими тарифами транспортних компаній.

Гарантії цілості товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.

Список транспортних компаній:

  • Нова пошта - сайт: www.novaposhta.ua
  • Автолюкс - сайт: www.autolux.ua
  • Гюнсел - сайт: www.gunsel.ua
  • Міст Експрес - сайт: www.meest-express.com.ua

При отриманні товару у відділенні перевізника обов'язково перевірте упаковку на цілісність, відсутність браку і відповідність замовленому.

У разі наявності претензій, зверніться до співробітників відділення транспортної компанії для складання відповідного акту, який буде підставою для повернення товару та відшкодування вартості доставки.


Виклик майстра на замір натяжних стель і виробів сонцезахисту

Виклик майстра для заміру і оформлення замовлення натяжних стель і виробів сонцезахисту проводиться безкоштовно.

У разі виклику майстра для консультації без подальшого оформлення замовлення вартість послуги складе 200 грн.

Якщо через деякий час, ви вирішите зробити замовлення, то вартість виклику майстра автоматично зарахується до вартості вашого замовлення.

Викликати майстра для заміру в м. Києві та м. Харкові за допомогою таких дій:

1. Через наш сайт:

  • зайдіть на сторінку товару, який хочете купити
  • натисніть кнопку "До кошика" або натисніть на значок кошика поряд з необхідним товаром
  • для перегляду вмісту кошика натисніть у верхньому рядку значок кошика, потім на "Відкрити кошик" або "Оформити замовлення"
  • перевірте правильність замовлення: назву товару, кількість, ціну
  • введіть контактні дані
  • визначте варіант оплати і спосіб доставки
  • в коментарях вкажіть про необхідність виїзду майстра на замір
  • натисніть "Оформлення замовлення"

2. За телефоном: +38 (068) 398-99-77

3. Через форму зворотного зв'язку, розміщену на нашому сайті

4. По електронній пошті: info.prestige.design@gmail.com


Гарантії

Гарантійний термін експлуатації на товар встановлює виробник.

Термін гарантії вказується в гарантійному талоні.

Сервісне обслуговування виконують авторизовані сервіс центри, адреси та телефони яких вказані в гарантійному талоні.

Зверніть увагу:

  • Перш ніж почати експлуатацію придбаних товарів, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з умовами та керівництвом по експлуатації
  • Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект, і тільки протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні
  • Серійний номер і модель виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні
  • Термін гарантійного ремонту вказано окремо для кожного придбаного товару і обчислюється в місяцях з моменту набуття.
Гарантійні зобов'язання анулюються, якщо:
  • Пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника: стікери, наклейки, пломби і ін.
  • Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні
  • Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки
  • Виникло пошкодження, викликане використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • Виникло пошкодження, викликане аварійним підвищенням або пониженням в мережі
  • Виникло пошкодження внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця
  • Товар має виражені механічні і / або електричні пошкодження
  • Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин
  • Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації
  • Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.).